چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۷

شمسینی:

نشست بررسی راهکارهای اجرای طرح تنظیم بازار برگزار شد

نشست بررسی راهکارهای توزیع کالاهای اساسی به نرخ تنظیم بازار در بازارچه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری با حضور رئیس سازمان و رئیس اداره بازرگانی مدیریت تعاون روستایی استان و رئیس اتحادیه تعاونی روستایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین، شمسینی با بیان اینکه که ارائه کالاهای اساسی با کیفیت از اولویت های این سازمان است افزود: این تعامل و همکاری می تواند در این زمینه راهگشا بوده تا محصولات کشاورزی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به دست مصرف کننده برسد.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط سخت کشور، مسئولیت کل زنجیره از مزرعه تا سفره و بازار رسانی و کنترل بازار به وزارت جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان ها واگذار شده که سازمان ساماندهی مشاغل شهری با هدف همکاری و تسریع در این امر مهم آمادگی خود را در رابطه با واگذاری غرفه در بازارچه های سطح شهر را اعلام کرد.

وی در پایان یادآور شد: با همکاری تعاون روستایی استان قزوین و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، کالاهای اساسی که در سبد هزینه مصرفی خانوارها نقش جدی دارند مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ، روغن، قند و شکر با قیمت های مناسب در بازارچه های این سازمان عرضه خواهد شد.

تصاویر مرتبط