پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۷

شمسینی:

بازدید از میادین و بازارچه های میوه و تره بار شهرداری تهران جهت انتقال تجربیات

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری به همراهی جمعی از کارکنان سازمان، از میادین، روزبازارها و بازارهای محلی شهر تهران با همراهی اعرابی معاون اقتصادی و مدیران بازارهای سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران جهت آشنایی با نحوه فعالیت این بازارها بازدید میدانی بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، شمسینی گفت:ایجاد بازارهای میوه و تره بار سازمان، علاوه بر جلوگیری از افزایش بی دلیل و بی رویه قیمت محصولات کشاورزی، باغی، سیفی و... موجب دسترسی آسان شهروندان و در نهایت کاهش ترافیکی معابر و خیابانها و پایین آمدن میزان آلودگی هوا و تنظیم بازار در کلانشهر قزوین و ارائه چهره مطلوبی از شهر می شود.

وی در ادامه افزود: به لحاظ گسترش شهر و نیاز مبرم شهروندان به چنین بازارهایی، این سازمان را براساس رسالتی که بر عهده دارد بر آن داشت که اقدام به احداث بازارهای جدیدی به صورت گسترده در تمامی مناطق شهر بنماید که این بازدید و استفاده از تجربیات شهرداری تهران در این زمینه می تواند از بروز خطا و آسیب جلوگیری کند.

علیرضا شمسینی یاد آور شد: سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با تاسیس 256 میدان، بازار ثابت و بازارهای محلی، عملکرد موفقی را در زمینه کنترل قیمت اقلام اساسی، فرآورده های پروتئینی، گوشت، مرغ، آبزیان، میوه و تره بار و ... را داشته است که سازمان ساماندهی مشاغل شهری قزوین در نظر دارد همسو با نگاه و رویکرد شهردار قزوین و استفاده از تجربیات کسب شده در این بازدید نسبت به احداث بازارهای میوه و تره بار متعدد در سطح شهر اقدام نماید.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل در پایان افزود: با توجه به دستور شهردار محترم مبنی بر احداث بازارچه های میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر جهت دسترسی آسان شهروندان، سازمان ساماندهی نسبت به احداث بازارچه میوه و تره بار در ابتدای شهرک مینودر و بازارچه کاسپین در میدان پوشینه بافت در حال انجام اقدامات اولیه است.

تصاویر مرتبط