شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

در راستای بازدید از پروژه های سازمان؛

بازدید معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استانی از پروژه میوه و تره بار کاسپین

رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، زین آبادی مدیر کل امور اقتصادی، رحمانی مدیر تعاون و رحمانی مدیر تعاونی روستایی به همراه اصغرالهیاری رئيس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین از پروژه بازارچه میوه و تره بار کاسپین بازدید کردند.

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در این بازدید گفت: پروژه بازارچه کاسپین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری قزوین در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان است و امید داریم با همراهی دستگاه‌های مرتبط و اختصاص زمین مناسب، شاهد افزایش تعداد این بازارچه ها باشیم.

اصغر الهیاری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری نیز در این بازدید عنوان کرد: با افتتاح این پروژه به مساحت ۱۰۷۰ مترمربع و ۱۸ غرفه تخصصی میوه و تره بار، دسترسی شهروندان به میوه و تره بار با کیفیت و قیمت مناسب فراهم خواهد شد.

الهیاری در ادامه گفت: مهمترین هدف سازمان ساماندهی استفاده از ظرفیت های جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی در ارائه محصولات حمایتی از قبیل گوشت قرمز، مرغ، برنج و میوه و تره بار در بازارچه های سازمان می باشد که در این بازدید هماهنگی های لازم در این رابطه به عمل آمد.

تصاویر مرتبط