سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۹

الهیاری:

سال گذشته به ۶۶۸ پرونده مزاحمت شغلی رسیدگی شد

اللهیاری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین خبر داد: جهت احقاق حقوق شهروندان در سال گذشته ۶۶۸ پرونده مزاحمت شغلی تشکیل و پس از بررسی رای متناسب با تخلف صادر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین؛اصغر الهیاری با اعلام این خبر افزود:بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در جلسات هیأت تشخیص مزاحمتهای شغلی سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۲۰ رای صادر شد که منجر به پلمب ۷۶ و اخذ تعهد یا جریمه از ۶۴۴ واحد صنفی گردید.

 

وی در ادامه گفت: در سال گذشته بیشترین پرونده ها بعد از موضوع سد معبر، آلودگی صوتی، آلودگی محیط و تخلفات بهداشتی صنوف بود که به دلیل اهمیت بالای سلامت شهروندان با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان در اسرع وقت به آنها رسیدگی شده و احکام مناسب جهت اجرای تمهیدات اعلامی صادر گردید.

 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری در پایان خاطر نشان کرد:شهروندان محترم در صورت مشاهده تخلف شغلی اعم از سد معبر صنوف،آلایندگی صوتی و بهداشتی و ... را از طریق سامانه ۱۳۷ یا معاونت های خدمات شهری مناطق اعلام نموده تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط