12/1/2017

عمويي،مدير عامل سازمان ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوي خبرداد؛

تجهيز و استقرار دستگاه هاي ورزشي در بازار روز مينودر قزوين

مدير عامل سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده هاي کشاورزي شهرداري قزوين از تجهيز و استقرار دستگاه هاي ورزشي در بازار روز مينودر در راستاي خدمت رساني به شهروندان خبر داد.

حسين عمويي با بيان اينکه اين بازار درمينودر، بلوار صياد شيرازي قرار دارد؛ افزود: اين بازار روز در راستاي خدمت رساني به شهروندان، جلوگيري از اتلاف انرژي و زمان، کاهش بار ترافيکي در نقاط پرازدحام شهري، عرضه ميوه و تره بار و مايحتاج عمومي، مواد پروتئيني و آبزيان با کيفيت و قيمت مناسب، حمايت از توليد کنندگان محصولات کشاورزي، پروتئيني و آبزيان احداث شده است.

وي با اشاره بر ضرورت توجه بيشتر به مسائل فرهنگي در کنار توسعه ميادين و بازارهاي ميوه و تره بار افزود: جهت افزايش رضايت شهروندان و بهبود سطح خدمات، سازمان اقدام به تجهيز ست ورزشي در بازار روز مينودر کرده است.

عمويي افزود: اين بازار داراي 27 غرفه با زيربناي 625 متر مربع، فضاي پارکينگ 1500 متر مربع و و بازيگاه کودک با مساحت 250 متر مربع است

حسين عمويي ادامه داد: اگر چه وظيفه ذاتي سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي خدمت رساني به شهروندان است، اما با اجراي طرح‌هاي فرهنگي مي‌توانيم ضمن تلطيف فضاي ميادين و بازارهاي ميوه و تره‌بار موجب جلب رضايت بيشتر شهروندان شويم.