یکشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۱۷

مقدم‌ سليمي،سرپرست سازمان ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين:

دستفروشان مسير بهشت فاطمه(س) ساماندهي شدند

وحيد مقدم سليمي، سرپرست سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي شهرداري قزوين گفت: بازارچه موقتي در قسمت ورودي درب بهشت فاطمه(س) در راستاي ساماندهي دستفروشان احداث شده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده هاي کشاورزي شهرداري قزوين؛ وحيد مقدم سليمي افزود: با پيگيري‌هاي مستمر براي ساماندهي و انتظام بخشي دستفروشان در قسمت ورودي درب بهشت فاطمه(س) بازارچه موقتي با 15 غرفه در مساحت 150 مترمربع احداث شده که در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه داير است.

وي بيان کرد: يکي از پرترافيک‌ترين نقاط شهر قزوين بلوار بهشت فاطمه(س) است که وجود وانت‌بارها و دستفروشاني که به صورت پراکنده  در اين منطقه فعاليت مي‌کنند با ايجاد جلوه‌هاي بصري نامناسب در اين ورودي باعث ترافيک در مسير نيز مي‌شوند.

مقدم‌سليمي در ادامه به چهار روز بازار فعال در  شهر قزوين اشاره و اضافه کرد: به منظور جلوگيري از فعاليت پراکنده دست فروشان در معابر شهر قزوين و ايجاد رفاه براي شهروندان،  تاکنون چهار روز بازار در روزهاي شنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه در ناحيه مينودر، سلامگاه، نوروزيان و نواب شمالي راه اندازي شده است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: از ساعات ابتداي شروع فعاليت اين روز بازارها تا پايان کار، نيروي انتظامي و پليس راهور در کنار مديريت بازار در محل حاضر و آماده خدمت رساني است.

پايان پيام