یکشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۲۳

بازدید میدانی اعضاء شواری شهر قزوین و مدیران شهری از روند اجرایی پروژه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری

رییس و اعضاء کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین و معاون خدمات شهری شهردار با حضور در دفتر سازمان ساماندهی مشاغل شهری ضمن دیدار با شمسینی رئیس سازمان از نزدیک در روند چگونگی اجرایی پروژه های عمرانی این سازمان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاعل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین؛ این بازدید با هدف بررسی روند اجرای بازارچه شهرک دانش و با حضور زهرا یوسفی رئیس کمسیون خدمات شهری، مهدیه سادات قافله باشی رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر، مقدم سلیمی معاون خدمات شهری شهردار، بهنام زاده مدیر منطقه یک شهرداری قزوين و حسامی مدیرعامل شرکت آرمان بنا تشکیل شد.

علیرضا شمسینی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات اعضاء شورای شهر و دیگر مدیران شهری گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری تمام همت و تلاش خود را در خصوص پروژه دانش بکار گرفته است تا ان شاا... به محض بر طرف شدن موانع پیش رو بزودی بازارچه دانش را افتتاح خواهیم کرد.

وی در ادامه با توجه به اینکه این پروژه دچار مشگلاتی بود خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته توانستیم این مشگلات را برطرف کنیم و به محض اتمام پروژه شهرک دانش از طریق مزایده عمومی فراخوان خواهیم زد و به لطف خدا این پروژه در بهمن ماه افتتاح شد.

شمسینی در پایان گفت:  اين بازارچه جهت ارائه مايحتاج عمومي ساكنان محله دانش در زميني به مساحت ۵۰۰ متر توسط سازمان ساماندهی مشاعل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری قزوین در حال احداث است.

گفتنی است در پایان جلسه اعضاء شورای شهر و مدیران شهری از پروژه شهرک دانش بازدید کردند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط