سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۲/۰۱

عمويي، مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل شهرداري قزوين خبر داد؛

واگذاري 10 کيوسک جديد مطبوعاتي در شهر قزوين

واگذاري 10 کيوسک جديد مطبوعاتي به منظور توزيع راحت تر مطبوعات و امکان دسترسي راحت عموم شهروندان به نشريات انجام خواهد شد.

 

حسين عمويي، مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين گفت:واگذاري 10 کيوسک جديد مطبوعاتي به منظور توزيع راحت تر مطبوعات و امکان دسترسي راحت عموم شهروندان به نشريات انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري؛ عمويي افزود: هدف از واگذاري کيوسک‌هاي مطبوعاتي جديد  تقويت سامانه توزيع جرايد در تمامي مناطق شهر قزوين است.

وي زمان نصب کيوسک ها را تا پايان سال جاري دانست و تاکيد کرد: مکانيزم هاي نظارتي و مديريتي براي استفاده بهينه از ظرفيت کيوسک هاي جديد از سوي سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري در دستور کار قرار دارد
.
عمويي ادامه داد: اين کيوسک‌ها از طريق مزايده به صورت اجاره ساليانه واگذار خواهد شد.

اين مسوول با اشاره به اينکه در حال حاضر 67 کيوسک مطبوعاتي در سطح شهر مشغول به فعاليت هستند، اظهار کرد: از اواسط سال 93 طرح تعويض کيوسک‌هاي مطبوعاتي در دستور کار اين سازمان قرار گرفت و تاکنون 25 باب از کيوسک‌هاي مطبوعاتي سطح شهر تعويض شده است.

وي يکسان سازي کيوسک هاي مطبوعاتي در سطح شهر، متناسب با مبلمان شهري و با هدف ارتقاء کيفيت بصري شهر را امري لازم و ضروري دانست و ادامه داد: اين طرح با مشارکت بخش خصوصي و بهره برداران انجام مي شود و کيوسک‌هاي جديد در ابعاد 2 در 3 به منظور  ارتقاء سطح کيفي خدمات دهي کيوسکداران ساخته شده‌اند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط