جمعه ۱۴۰۰/۱۰/۰۳

شمسینی:

بررسی طرح ها و پروژه های در دست اقدام سزمان ساماندهی مشاغل شهری

جلسه بررسی پروژه ها و طرح های سال 1401 سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با حضور رئیس سازمان خدمات طراحی شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین، شمسینی گفت: علاوه بر بررسی پروژه ها و طرح ها، اولویت بندی طرح های عمرانی سازمان نیز در این نشست بررسی شد، تا پس از ارائه طرح های اجرایی توسط سازمان خدمات طراحی با برنامه ریزی دقیق و منظم پروژه ها اجرایی شوند.

علیرضا شمسینی، در ادامه افزود: در این جلسه پروژه های بارانداز ملی، میدان میوه و تره بار، مجتمع صنفی- کارگاهی بیدستان (33 هکتاری مروارید شرق) بازارچه کاسپین و شهرک خودرویی از جمله طرح هایی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان با ذکر اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری آمادگی دارد علاوه بر پروژه های فوق در طی سال آتی بازارچه های محلی بیشتری را در سطح شهر راه اندازی کند گفت: یکی از دغدغه های اصلی سازمان ارائه محصولات و کالاهای اساسی با قیمت مصوب و دسترسی آسان به شهروندان به صورت محله محور است که با نیاز سنجی و اعلام مکان مناسب توسط شهرداری های مناطق و نواحی شهری، در تقویم اجرایی سازمان قرار گفته و اجرایی خواهد شد.

تصاویر مرتبط