چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۳

شمسینی:

تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر

چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی ایران در شرایطی طلوع کرده که دشمنان انقلاب امروز عرصه اقتصاد را تبدیل به میدان نبرد نابرابر کرده‌ و با تمام نیرو در تلاشند تا اراده ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی به عدالت و آبادانی را دچار خدشه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، شمسینی گفت: تمام دنیا شاهد هستند، فرزندان برومند این مرز و بوم که روزگاری در ایام دفاع مقدس با ایثار و اراده آهنین از خاک ایران عزیز در برابر دست درازی بیگانگان محافظت کرده اند، امروز عزم و اراده خود را در مسیر شکوفایی اقتصاد به کار گرفته اند تا اثبات کنند این ملت پر افتخار با تلاش، کوشش و همدلی می‌توانند، اقتصاد کشور را هم در برابر تجاوز دشمنان خارجی ایمن سازند و رفاه و آبادانی را برای همه ایرانیان به ارمغان آورند.
دو اولویت اساسی که رهبر انقلاب در آغاز دهه پنجم طلوع فجر مطرح نمودند، عدالت و حل مسائل اقتصادی،  می باشد که سرلوحه برنامه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری خواهد بود.
اینجانب فرارسیدن چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را ابتدا به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله) و سپس به ملت ایران به خصوص همشهریان انقلابی قزوین تبریک عرض نموده و با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق می کنم.

تصاویر مرتبط