شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

جهت احقاق حقوق شهروندان انجام شد:

رسیدگی به 567 پرونده مزاحمت شغلی

اللهیاری،مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین خبر داد: جهت احقاق حقوق شهروندان در نه ماهه ابتدای سال جاری 567 پرونده مزاحمت شغلی تشکیل و رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین،اصغر الهیاری با اعلام این خبر افزود:بیشترین پرونده ها بعد از موضوع سد معبر،تخلفات بهداشتی صنوف بود که به دلیل اهمیت بالای سلامت شهروندان با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان در اسرع وقت به آنها رسیدگی شده و احکام مناسب جهت اجرای تمهیدات اعلامی صادر گردید.

 

وی در ادامه گفت: صنوف متخلف توسط کارشناسان مناطق شهرداری یا تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری جهت رفع مزاحمت طی دو مرحله اخطار کتبی دریافت می کنند که در صورت عدم رعایت نکات و تمهیدات اعلامی پرونده تخلف صنفی تشکیل و بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در هیات تشخیص مزاحمتهای شغلی رای متناسب با تخلف صادر می گردد.

 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده تخلف شغلی اعم از سد معبر صنوف، آلایندگی صوتی و بهداشتی و ... را از طریق سامانه ۱۳۷ یا معاونت های خدمات شهری مناطق اعلام نموده تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط