پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

بررسی ۶۴ پرونده در هیأت تشخیص مزاحمتهای شغلی

اللهیاری، رئیس سازمان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی قزوین خبر داد: در راستای اجرای قانون و رفع مزاحمت های شغلی پس از ابلاغ اخطارهای کتبی و عدم رعایت قانون، ۶۴ پرونده تشکیل و در پنجاهمین جلسه هیأت تشخیص مزاحمتهای شغلی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، اصغر الهیاری با اعلام این خبر افزود: بر اساس قانون شهرداری‌ها با واحدهایی که ضوابط شغلی را رعایت نکرده و با آلودگی صوتی، بصری و زیست‌ محیطی و سدمعبر باعث ایجاد مزاحمت شوند، برخورد می شود و در این راستا از ابتدای سال تا کنون ۵۰ جلسه تشکیل شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه پرونده های مورد رسیدگی در این جلسه همگی دارای تخلف سد معبر بودند،گفت: پس از بررسی پرونده ها و با توجه به عدم بازگشایی معبر و رعایت تمهیدات اعلامی برای کسبه متخلف توسط هیأت تشخیص مزاحمت های شغلی رای پلمب صادر گردید.

 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری در پایان یادآور شد: واحدهای متخلف پس از اعمال قانون نیز به صورت مستمر توسط کارشناسان سازمان و شهرداری های مناطق بازدید می شوند و در صورتی که مفاد رای و تمهیدات اعلامی را رعایت کنند اجازه ادامه فعالیت به آنها داده می شود.

 

پایان پیام.

تصاویر مرتبط