شنبه ۱۳۹۴/۰۴/۰۶

عمويي، مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل شهري قزوين خبر داد؛

رسيدگي به 60 پرونده مزاحمت هاي شغلي در قزوين

حسين عمويي، مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين گفت: از بررسي 60 پرونده مزاحمت شغلي در کميسيون‌هاي تتشخيص بند 20 ماده 55 خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين؛ عمويي افزود: تعداد واحدهايي که از ابتداي سال 94 تا پايان خرداد ماه سال جاري در سطح شهر به اخطارها توجهي نکرده و براي آنان پرونده تشکيل شده و به آنها تمهيدات جهت رفع مزاحمت اعلام گرديده است 60 مورد مي باشد.
 
وي بيان کرد: از اين تعداد 22 مورد به تمهيدات ابلاغي توجهي نکرده و درصدد رفع مزاحمت بر نيامده اند که پس از طي مراحل قانوني و اخذ راي، توسط دبيرخانه هيات تشخيص مزاحمت‌هاي شغلي،واحد صنفي متخلف پلمپ شده است.
 
عمويي با بيان اينکه صنف ميوه و تره بار و ماکيان زنده بيشترين تخلفات را به خود اختصاص داده اند، افزود: سد معبر و عدم رعايت مسايل بهداشتي بيشترين نوع مزاحمت شغلي را از آن خود کرده اند.
 
عمويي در پايان از تمامي اعضا  کميسيون هيات تشخيص (نماينده دادستان ، نماينده مرکز بهداشت و نماينده محيط زيست) و مديران مناطقه سه گانه براي همکاري در بررسي و صدور آراء پرونده هاي مزاحمت هاي شغلي تشکر کرد.
 
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط