پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۱

اللهیاری:

اختصاص زمین در منطقه سه شهرداری قزوین جهت ساماندهی وانت بار ها

اللهیاری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین از آماده سازی و خط کشی دو قطعه زمین در شهرداری منطقه سه جهت ساماندهی میوه فروشان سیار شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین، اصغر الهیاری اظهار کرد: در جهت سیاست ها و وظایف سازمان ساماندهی، در پنج نقطه از شهر قزوین بازارچه های موقت تره بار جهت استقرار وانت بارهای میوه فروش مشخص شده و کسبه در حال فعالیت می باشند.

 

الهیاری عنوان کرد: در همین راستا دو قطعه زمین از شهرداری منطقه سه واقع در ابتدای شهرک مینودر و بلوار شهید سلیمانی تحویل سازمان شده که آماده سازی و خط کشی جهت ساماندهی وانت بارها انجام شد.

 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل در ادامه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تعداد بالای میوه فروشان سیار، به زمین های بیشتری جهت ساماندهی نیاز می باشد که سازمان ساماندهی با پیگیری از شهرداری‌های مناطق و دستگاه‌های مرتبط پیگیر تحویل زمین در تمام نقاط شهر می باشد تا شهروندان نیز با طی کمترین مسافت از خدمات این بازارچه ها بهرمند شوند.

 

الهیاری در پایان گفت: وانت بارها و دستفروشان می توانند به منظور هماهنگی و استقرار در این بازارچه ها به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی واقع در خیابان امام خمینی جنب بازار سعادت مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط