سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۰

عمويي، مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قزوين خبر داد؛

اختصاص بازار روز وليعصر قزوين به بازار آبزيان

حسين عمويي، مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين گفت: بازار روز وليعصر قزوين به بازار آبزيان اختصاص مي‌يابد.

به گزارش روابط عمومي سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين؛ حسين عمويي با بيان اينکه بازار روز وليعصر در زميني  به مساحت هزار و 62 متر احداث شده است، افزود: اين بازار با هدف بالا بردن سرانه مصرف آبزيان در استان راه‌اندازي مي‌شود.

وي در ادامه بيان کرد: عرضه بهداشتي انواع آبزيان در اين بازار از ديگر اهداف راه‌اندازي بازار اختصاصي آبزيان مي باشد.

مدير عامل سازمان ميادين با اشاره به اينکه اين بازار در آينده‌اي نزديک و با مشارک بخش خصوصي و هماهنگي با اداره دامپزشکي استان افتتاح خواهد شد، گفت: خوشبختانه با پيگيري‌هاي صورت گرفت کارهاي عمده اين بازار به پايان رسيده و به زودي شاهد ارائه خدمات به شهروندان خواهيم بود.

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري قزوين با اشاره به اهميت و نقش اين سازمان در ارائه خدمات رساني مطلوب به شهروندان عنوان كرد: بازار روز ولي عصر در بلوار شهيد بهشتي،جنب سرزمين سحرآميز احداث شده است.

حسين عمويي همچنين در ادامه با بيان اينکه علاوه بر ماهي و ميگوي تازه با قيمت مناسب در اين بازار تمامي محصولات غذايي و مصرفي از جمله گوشت قرمز،مواد پروتئيني،سبزيجات و ميوه،لبنيات نيز ارائه خواهد شد، اظهار اميدواري کرد: اين بازار بتواند نقش مهمي در سبد غذايي خانوارها و همچنين کاهش قيمت آبزيان ايفا کند.

 

تصاویر مرتبط