چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۰۲

با حضور مسوولان استاني و شهري و با اعتبار 35ميليارد ريال:

پروژه‌هاي شهرداري قزوين به مناسبت ميلاد امام حسن(ع) افتتاح و کلنگ‌زني شد

پروژه‌هاي مديريت شهري قزوين با اعتبار 35 ميليارد ريال و با حضور مسوولان استاني و شهري به مناسبت ميلاد امام حسن مجتبي(ع) افتتاح و کلنگ‌زني شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين عبدالکريم عابديني، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه موقت قزوين، داوود محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس، روح اله بابايي صالح نماينده مردم بوئين زهرا در مجلس، حبيبي معاون عمراني استاندار قزوين، شهردار قزوين، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين، ماني‌فر مديرکل راه و شهرسازي استان و ساير مسوولان استاني و شهري و اهالي محله مالکانه مينودر  بوستان محلي سلام در شهرک مينودر، تعريض و لايروبي پل و رودخانه اسماعيل آباد و بازار روز الهيه به بهره‌برداري رسيد.

بر اساس اين گزارش؛ همچنين کلنگ بوستان محلي پونک با اعتبار 10ميليارد ريال با حضور مسئولان استاني و شهري به زمين ‌خورد.

افتتاح بوستان محلي "سلام" با اعتبار 10ميليارد ريال

بر اساس اين گزارش؛ بوستان محلي شهرک مينودر که "سلام" نامگذاري شده با اعتبار 10 ميليارد ريال در مساحت 6هزار و 500مترمربع احداث شده است.

در اين بوستان امکانات رفاهي از جمله آلاچيق، سرويس بهداشتي، فضاهاي ورزشي، نيمکت، بازيگاه کودک و غيره ديده شده است و در اين بوستان محلي، سرويس بهداشتي با هفت چشمه احداث شده است که سه چشمه براي بانوان و چهار چشمه ديگر براي آقايان مي‌باشد.

در اين گزارش آمده است؛ براي اولين بار در سرويس بهداشتي اين بوستان محلي يک چشمه مخصوص معلولان بانوان و يک چشمه مخصوص معلولان آقايان ساخته شده است.

 آسفالت رنگي براي اولين بار در شهر قزوين و در بوستان سلام (مالکانه) ناحيه مينودر اجرا شده است و براي اجراي اين آسفالت رنگي در بوستان سلام (مالکانه)، عمليات خاکبرداري با متراژ 3هزار و 10  مترمکعب، مخلوط ريزي 990 مترمکعب و بيس ريزي 440 متر مکعب صورت گرفته است.

تعريض پل ورودي اسماعيل آباد قزوين

در ادامه اين آئين پروژه تعريض پل ورودي اسماعيل آباد و آسفالت اين مسير با اعتبار 6 ميليارد ريال به مناسبت ميلاد امام حسن(ع) به بهره‌برداري رسيد.

بر اساس اين گزارش؛ عمليات عمراني تعريض پل ورودي اسماعيل آباد به طول 200متر به پايان رسيده است و تعريض پل ورودي اسماعيل آباد يکي از پروژه‌هاي عمراني سال گذشته در اسماعيل آباد بود و اين پروژه يکي از خواسته‌هاي شهروندان اسماعيل آباد بود که عمليات اجرايي آن در برنامه کاري قرار گرفت.

ساماندهي و بازسازي رودخانه اسماعيل‌آباد قزوين

در اين گزارش آمده است؛ ساماندهي و بازسازي رودخانه اسماعيل‌آباد قزوين به مناسبت ميلاد امام حسن مجتبي(ع) مورد بهره‌برداري قرار گرفت و عمليات عمراني پروژه تکميل و ساماندهي رودخانه اسماعيل آباد اين منطقه با اعتبار 5 ميليارد ريال طبق برنامه کاري  اجرا شده است.

رودخانه اسماعيل‌آباد از وضعيت نامناسبي برخوردار و در حال مخروب شدن بود که ساماندهي و بازسازي رودخانه اسماعيل‌آباد از امتداد روستاي اسماعيل آباد در برنامه کاري قرار گرفت و با ساماندهي اين رودخانه، آب‌هاي سطحي و فاضلاب منطقه اسماعيل آباد به نحو مطلوب از داخل بافت روستا خارج و هدايت خواهد شد.

کلنگ‌زني پروژه احداث بوستان محلي پونک

بر اساس اين گزارش به مناسبت ميلاد امام حسن مجتبي(ع) و با حضور مسئولان استاني و شهري کلنگ پروژه عمراني احداث بوستان محلي پونک به زمين خورد و اين پروژه با اعتبار 10ميليارد ريال در پونک با هدف افزايش سرانه فضاي سبز، آماده كردن مكاني امن و زيبا براي شهروندان و فضاي مطلوب براي ورزش‌هاي صبحگاهي اجرايي خواهد شد.

مساحت اين بوستان محلي 6هزار مترمربع است و اين بوستان محلي در پونک، بلوک 8، خيابان اميرکبير 12 احداث خواهد شد و اين پروژه در کمترين زمان اجرايي مي‌شود.

بر اساس اين گزارش؛ ست ورزشي، فضاي سبز، آلاچيق، نيمکت، سطل زباله، بازيگاه کودک و سرويس بهداشتي از امکانات رفاهي اين بوستان محلي است.

افتتاح بازار روز الهيه در شهرک مينودر قزوين

همچنين در ادامه بازار روز الهيه در شهرک مينودر به بهره‌برداري رسيد و بازار روز الهيه داراي سه غرفه براي عرضه محصولات غذايي، ميوه و تره بار و مواد پروتئيني است.

بازار روز الهيه به صورت سازه پيش ساخته در مدت يک سال و در مساحث 651 مترمربع با اعتبار بيش از 3 ميليارد ريال احداث شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط