پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۴

عمويي، مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قزوين:

شنبه بازار به زودي به مکان جديدي منتقل خواهد شد

مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين گفت: با پيگيري‌هاي مستمر اين سازمان براي ساماندهي و انتظام بخشي دستفروشان مستقر در روز بازارهاي تحت پوشش اين سازمان مقرر شد شنبه بازار از ميدان تعاون به انتهاي بلوار صياد شيرازي شهرک مينودر منتقل شود.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين؛ حسين عمويي افزود: اين جابه‌جايي با هماهنگي و نظر مساعد شوراي اسلامي شهر و مناطق سه‌گانه شهرداري و معاونت حمل و نقل و ترافيک براي تمرکززدايي و همچنين استفاده مردم شهر قزوين از خدمات دستفروشان مستقر در روز بازار انجام شده است.

وي با بيان اينکه اين سازمان براي رفاه حال مراجعان اقدام به محصور کردن محوطه برگزاري شنبه بازار خواهد کرد،افزود: اين اقدام  براي ساماندهي و شناسايي بهتر دستفروشان و بالا بردن سطح نظافتي اين بازار انجام خواهد شد.

وي به چهار روز بازار فعال در  شهر اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگيري از فعاليت پراکنده دست فروشان در معابر شهر قزوين و ايجاد رفاه براي شهروندان، تاکنون چهار روز بازار در در روز هاي شنبه، سه شنبه ، چهارشنبه و جمعه در مناطق مينودر، نواب شمالي، شهرک مهديه و سلامگاه  راه‌اندازي شده است.

حسين عمويي افرود: با همکاري سازمان حمل و نقل و ترافيک معابر پيرامون بازار با تابلوي معرفي مسير، علايم هشدار دهنده و ترافيکي تجهيز خواهد شد.

وي ادامه داد: تاکنون 2 روز بازار تحت پوشش اين سازمان جمعه بازار و چهارشنبه بازار ايمن سازي شده اند و اميدواريم به زودي تمامي روز بازارها مجهز به علايم هشدار دهنده و ترافيکي شوند.

عمويي در پايان خاطر نشان کرد: لازم به توضيح است که از ساعات ابتداي شروع فعاليت اين روز بازارها تا اتمام کار، نيروي انتظامي و پليس راهور در کنار مديريت بازار در محل حاضر و آماده خدمت رساني مي باشند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط