چهارشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲۰

مقدم‌سليمي، سرپرست سازمان ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين:

انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر قزوين در اولويت کاري قرار دارد

وحيد مقدم سليمي، سرپرست سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده هاي کشاورزي شهرداري قزوين گفت: انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر قزوين يکي از مهمترين دغدغه‌هاي اين سازمان است و اين مهم در اولويت کاري قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي شهرداري قزوين؛ وحيد مقدم سليمي در بازديد از محل احداث مجتمع صنفي کارگاهي شرق قزوين گفت: بايد در مرحله طراحي مجتمع صنفي کارگاهي شرق قزوين، تمامي نيازها پيش‌بيني شود تا مجموعه‌اي جامع احداث و مشکلات موجود حل شود.

 

مقدم سليمي اظهار کرد: با راه‌اندازي مجتمع صنفي کارگاهي بيدستان بخش بزرگي از صنوف مزاحم به اين مکان انتقال پيدا مي‌کنند و شهروندان آرامش بيشتري را تجربه خواهند کرد.

وي خاطرنشان کرد: سنگ فروشان، درب و پنجره سازان، درودگران، ورقکاران و انبارهاي پرخطر از جمله صنوفي هستند که بايد به اين مجتمع انتقال پيدا کنند.

مقدم سليمي افزود: انتقال برخي مشاغل مزاحم به خارج از محدوده شهري در گذشته توسط اين سازمان انجام شده است که از جمله مي‌توان به انتقال سنگ تراشان خيابان مولوي به محوطه داخلي بهشت فاطمه اشاره کرد.

اين مسوول اضافه کرد: مجتمع صنفي کارگاهي شرق قزوين (بيدستان) در زميني به مساحت 33 هکتار و در ضلع جنوبي جاده قديم قزوين کرج، بعد از پليس راه شريف آباد قرار دارد.

پايان پيام