دوشنبه ۱۳۹۷/۰۱/۲۷

سرپرست سازمان ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين:

193 پرونده مزاحمت شغلي در سال 1396 از سوي سازمان ساماندهي مشاغل شهري بررسي شد

وحيد مقدم سليمي، سرپرست سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده هاي کشاورزي شهرداري قزوين از بررسي 193 پرونده مزاحمت شغلي در کميسيون هيأت تشخيص بند 20 ماده 55 شهرداري قزوين در سال 1396 خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده هاي کشاورزي شهرداري قزوين؛ مقدم سليمي اضافه کرد: از اين تعداد پرونده اعضاي کميسيون به پلمپ 70 واحد صنفي که به اخطارهاي صادره توجه نکرده بودند، راي دادند.

وي خاطر نشان کرد: بر اساس بند 20 ماده 55  قانون شهرداري‌ها ساماندهي صنوفي که به نوعي موجب بروز مزاحمت براي شهروندان مي شوند يا مخالف اصول بهداشتي در شهرها هستند، از وظايف اين سازمان مي باشد.

اين مقام مسئول با بيان اينکه صنف ميوه و تره بار و فروشندگان مرغ و ماهي بيشترين تخلفات را تاکنون به خود اختصاص داده اند، افزود: بيشترين نوع مزاحمت شغلي صنوف مختلف از نوع سد معبر است که اميدواريم کسبه تنها با رعايت چند نکته ساده همچون قرار ندادن هر گونه وسايل و موانع فيزيکي در سطح خيابان يا پياده رو در کاهش آلودگي و زيباتر شدن منظر و محيط شهرمان سهمي کوچک اما مؤثر داشته باشند.

مقدم سليمي در پايان تصريح کرد: جلوگيري از سدمعبر و هرگونه فعاليت واحدهاي صنفي در معابر عمومي از جمله موارد صيانت از حقوق شهروندي است و سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده هاي کشاورزي بر آن تاکيد دارد.

تصاویر مرتبط