دوشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۶

رییس سازمان سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد:

رسیدگی به 100 پرونده مزاحمت شغلی ثبت شده در سامانه 137

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین از بررسی 100 مورد پرونده مزاحمت‌های شغلی ثبت‌شده در سامانه 137 در سال 98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین، وحید مقدم سلیمی اظهار كرد: مشاغل مزاحم و آلاینده به شغل‏‌هایی اطلاق می‌‏شوند که به علت ایجاد سر و صدا (آلودگی صوتی)، آلاینده بودن (پخش دود و بوی رنگ و تینر، گرد و غبار، خاک اره، مواد زائد نظیر روغن سوخته، براده آهن و ...) و اشغال بخش اعظم پیاده‏ رو در هنگام کار، باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنان واحدهای مسکونی مجاور، کسبه مغازه ‏های مجاور و افراد عبوری از پیاده‌‏رو می‌‏شوند.

وی اظهارکرد: در همین راستا تعداد 100 مورد پرونده مزاحمت‌های شغلی از ابتدای سال 98تا  پایان اسفند ماه از طرق سامانه 137 به سازمان ساماندهی مشاغل شهری ارجاع داده  شد که پس از طرح در کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها بررسی و برای آنان پرونده تشکیل گردید و به آنها تمهیدات جهت کاهش مزاحمت اعلام شد.

مقدم سلیمی ادامه داد: از این تعداد مواردی به تمهیدات ابلاغی توجهی نکرده و درصدد کاهش مزاحمت بر نیامده‌اند که پس از طی مراحل قانونی و اخذ رای، توسط دبیرخانه هیات تشخیص مزاحمت‌های شغلی، واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

پایان پیام 

تصاویر مرتبط