پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۴

پروژه مجتمع بیدستان برای انتقال مشاغل شهری قزوین اجرایی خواهد شد

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین در بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و با حضور در جلسه پروژه بیدستان (مروارید شرق) گفت: با احداث مجتمع بیدستان (مروارید شرق) می توان تمام مشاغل پر خطر و اصناف مختلف شهری قزوین را در آنجا ساماندهی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین؛ سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین در جلسه بررسی احداث پروژه بیدستان که با حضور حکمت اله داودی رییس شورای شهر قزوین، وحید مقدم سلیمی معاون خدمات شهری، اصغر بهنام زاده مدیر منطقه یک، سید مهدی کاظمی رئیس سازمان سرمایه گذاری، محمد اسماعیل حافظی رییس سازمان خدمات طراحی، امیر عباس فقیهی مدیر اداره حقوقی شهرداری قزوین و علیرضا شمسینی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری در محل دفتر سازمان ساماندهی برگزار شد، ضمن تاکید به نگاه توسعه گرا، بر اجرایی شدن اقدامات اولیه این پروژه در یک ماه اخیر تاکید کرد و افزود: با توجه به خواسته شورای شهر جهت ساماندهی مشاغل پر خطر این مهم در آینده نزدیک باید اتفاق بیفتد.  

شهردار قزوین ادامه داد: ساخت مجتمع بیدستان می‌تواند به ساماندهی مشاغل شهری کمک کند.

در ادامه این جلسه حکمت اله داودی رئیس شورای شهر قزوین نیز گفت: اعضاء شورای شهر قزوین با راه اندازی پروژه بیدستان (مروارید شرق) موافق هستند چرا که این خواسته عموم مردم شهر قزوین است که مشاغل مزاحم و البته پر خطر از محدوده شهر خارج شود.

علیرضا شمسینی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در ادامه این جلسه ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد حضرت مسیح (پیامبر مهربانی)  خاطرنشان کرد:

چنانچه پروژه بیدستان به صورت درست و اصولی پیاده شود، می‌توان تغییر ماهوی در فضای شهری از جمله آلودگی صوتی وبصری ایجاد کرد.

وی بیان کرد: ساماندهی مشاغل پر خطر یکی از اهداف سازمان ساماندهی است که در صورت احداث مجتمع بیدستان، مشاغل شهری قزوین به این منطقه انتقال پیدا می‌کنند که می‌تواند نقش مهمی در کاهش آلودگی بصری و زیستی ایفا کند.

شمسینی افزود: برخی اصناف برای خروج از شهر اعلام آمادگی کرده اند که البته لازمه آن احداث زیر ساخت ها است.

گفتنی است؛ در این جلسه مصوب شد بازارچه ای به مساحت 1800 متر مربع واقع در ضلع شمالی میدان کاسپین مینودر احداث شود و بازارچه دانش نیز تکمیل و به بهربرداری برسد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط