پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

توسط سازمان ساماندهی و با حضور شهردار و رئیس شورای شهر قزوین برگزار شد

تجلیل از خانواده های شهدای بازار بزرگ قزوین به مناسبت دهه فجر

همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین ،حکمت اله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، علیرضا شمسینی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، سرهنگ شهسواری معاونت سپاه ناحیه امام حسن(ع) اصغر بهنام زاده مدیر منطقه یک، سلیمان بهرامی مدیر منطقه دو، محمد رجب پور فرمانده بسیج اصناف، خارکن معاونت اتاق اصناف قزوین و رئیس اتحادیه فرش و موکت، روسای اتحادیه های خرازان، میوه فروشان، و جمعی از همکاران سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین با خانواده های معظم شهدای بازار از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین؛ سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین گفت: این سلسله دیدارها در راستای تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای جان بر کف  صورت می گیرد تا با روح بلند آنان که با بزرگ منشی، همواره دغدغه اسلام را داشتند ، بیعت دوباره کنیم .

شهردار قزوین ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا ، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: اینگونه مراسم و مناسبت ها بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب است.

حکمت اله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این دیدار افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

در ادامه علیرضا شمسینی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین  مطرح کرد: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

وی یادآورشد : برای نخستین بار بود که از خانواده های شهدای بازار تجلیل می شد و در طول سال و در فواصل زمانی و مناسبت های مختلف انجام خواهد شد و امیدواریم این اقدام حرکت مثبتی در راستای شناسایی مشکلات احتمالی این عزیزان و برطرف کردن آنها باشد .

پایان پیام.

تصاویر مرتبط