چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

مراسم تجلیل از بانوان کارمند سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین به مناسبت روز زن و تکریم مقام مادر

در سالروز میلاد فرخنده فخر زنان عالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و تکریم مقام مادر مراسم باشکوهی با حضور علیرضا شمسینی و معاونین در محل دفتر سازمان ساماندهی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین در این مراسم با تبریک این روز خجسته به مادران و بانوان پر تلاش و بلخص تمامی همکاران ارجمندم خصوصاً بانوان محترمه ای که هم در سنگر خانه و خانواده و هم در محیط اداره به خدمت مشغولند، تبریک گفت و در ادامه افزود: نامگذاری روز میلاد آن بانوی بی همتا به عنوان روز مادر و زن، تقارنی است شایسته و در عین حال تأمل برانگیز، تقارنی که از یک سو ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه نیز یادآور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاق و منش فردی و اجتماعی آن بانوی اخلاق و جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

شمسینی ادامه داد: شایسته است که زندگی سراسر نورانیت این اسوه همه اعصار و قرون را به دقت بنگریم و آموزه های آن را در زندگی به کار بندیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین در ادامه گفت: باید بانوان با تاسی از کلام حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر همسرداری و فرزنداری در محیط کاری  سرآمد باشند. همانطوری که بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری در ماموریت های محوله بسیار موفق بوده اند و باید در حوزه کاری بانوان آرامش و احترام به بانوان اجرا شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از بانوان کارمند شاغل در سازمان ساماندهی مشاغل شهری هدایایی اهداء گردید.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط