شنبه ۱۳۹۳/۰۱/۳۰

عمويي،مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري قزوين:

کاميونهاي آجر بلوار باهنر قزوين به مکان جديدي منتقل شدند

کاميون هاي آجر بلوار باهنر به قطعه زميني به وسعت چهار هزار متر درتقاطع کمربندي نسيم شمال و ميرزا کوچک خان قزوين منتقل شدند.

 

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري از انتقال کاميون هاي آجر بلوار باهنر خبر داد.
حسين عمويي با اشاره به حادثه ساز بودن کاميون هاي آجر براي خودرهاي عبوري، مشکلات ترافيکي وآلودگي هاي بصري- محيطي در شهر گفت: با انتقال کاميونهاي آجر واقع در بلوار باهنر مقدار زيادي از بار ترافيکي و تصادفات در اين بلوار کاسته شد.
وي در ادامه افزود:انتقال اين کاميون ها به تقاطع کمربندي نسيم شمال و ميرزا کوچک خان از بهمن ماه سال 92 در دستور کار اين سازمان قرار گرفت و در فروردين ماه سال 93 تمام کاميون هاي آجر در قطعه زميني به وسعت 4 هزار متر ساماندهي شدند.
عمويي يادآور شد: اين اقدام با هماهنگي و همکاري واحد 137 و واحد اجراييات مناطق يک و دو شهرداري و در راستاي بند 20 ماده 55 شهرداريها که ساماندهي رفع مزاحمتهاي شغلي ناشي از فعاليت مشاغل و کارگاهها و صنايع شهري و همچنين شغلهايي که به نوعي آلاينده محيط زيست مي باشند، صورت گرفته است .
وي در خاتمه متذکر شد: رسيدگي و رفع مزاحمتهاي شغلي کليه مشاغل موجود در شهر در دستور کار دائمي اين سازمان قرار دارد و شهروندان مي توانند شکايات و پيشنهادات خود را جهت بررسي و اقدام به اين سازمان ارائه کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط