یکشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۹

شمسینی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد؛

بازار بزرگ قزوین و بازارچه سپه بطور کامل تعطیل ‌شد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین طی بازدید میدانی از بازار بزرگ قزوین و بازارچه سپه گفت: بازار بزرگ قزوین و بازارچه سپه در راستای مقابله با ویروس کرونا و طی مصوبه ستاد کرونا استان به طور کامل تعطیل شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین؛ علیرضا شمسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: البته بعضی اصناف مستقر در بازار بزرگ قزوین از هفته قبل به طور خودجوش در جهت مقابله با کرونا واحدهای خود را تعطیل کرده بودند و برخی واحدها مشغول به کار بودند.

وی با اشاره به بازدید خود به همراه مهدیخانی مدیرکل بحران استان، افلاطونی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قزوین، طاهری نیا رئیس کلانتری12 قزوین افزود: در حال حاضر برخی میوه فروشی ها و گوشت فروشی ها به همراه چند صنف دیگر در محدوده علاف راستا و بازارچه سپه مشغول به فعالیت بودند که به آنها تذکر جهت تعطیل کردن داده شد.

این مسوول گفت: با هماهنگی نیروی انتظامی پلیس اماکن اقدام به تعطیلی هر واحد صنفی که در بازار بزرگ قزوین مشغول به فعالیت باشد، می‌کند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی ارایه دهنده ارزاق عمومی مردم تعطیل نیستند و مردم نباید نگران تامین مایحتاج روزانه خود باشند،افزود: نانوایی ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح شهر فعال بوده و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

شمسینی با بیان اینکه مردم باید در خانه بمانند تا شاهد شکست کرونا و از سرگیری فعالیت ها به شکل عادی باشیم، در پایان افزود: شهروندان به جز ضرورت نباید از خانه خارج شوند و در صورت نیاز به تهیه مایحتاج عمومی باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و فاصله خود را با افراد حفظ کنند چرا که در این شرایط ممکن است افراد بدون علائم بیماری بوده اما ناقل باشند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط