دوشنبه ۱۳۹۳/۰۸/۱۹

عمويي، مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري قزوين:

روز بازار جديد در شهرک دانش قزوين راه‌اندازي شد

در راستاي بهره‌مندي ساکنان شهرک دانش از خدمات دستفروشان مستقر در روزبازارها و تمرکز زدايي از شهر و توزيع عادلانه خدمات، دو شنبه بازار راه اندازي شد.

حسين عمويي، مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين گفت: با هدف ارائه خدمات به ساکنن شهرک دانش،احداث يک روزبازار جديد در اين منطقه در دستور کار سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين؛ عمويي افزود: اين روز بازار در راستاي بهره مندي ساکنان شهرک دانش از خدمات دستفروشان مستقر در روزبازارها و تمرکز زدايي از شهر و توزيع عادلانه خدمات راه اندازي شده است.
وي بيان کرد: اين بازارها دوشنبه هر هفته فعال است و براي راه اندازي آن از سوي شهرداري قزوين زميني اختصاص يافته و پس از شن ريزي و تسطيح آماده بهره برداري شده است.
مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين با اشاره به برقراي تعامل ميان اين سازمان  و شهرداري محمود آباد تصريح کرد: اين سازمان در نظر دارد در صورت فراهم شدن بسترهاي لازم و با هماهنگي شهرداري محمود آباد،نسبت به ايجاد روزبازاري در اين شهر اقدام کند.
عمويي به فعاليت چهار روزبازار در قزوين اشاره و بيان کرد: به منظور جلوگيري از فعاليت پراکنده دستفروشان در معابر شهر و تامين رفاه شهروندان تاکنون چهار روزبازار در قزوين راه اندازي شده است که اين روزبازارها در روزهاي شنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه به ترتيب در مناطق مينودر، نواب شمالي ،شهرک مهديه و سلامگاه به شهروندان خدمات ارائه مي دهند.
عمويي ادامه داد: در روز بازارهاي فعال سطح شهر ميوه و تره بار، خشکبار، پوشاک، مواد غذايي و پروتئيني ، ظروف، اسباب بازي و اقلا ديگر عرضه مي شود.
عمويي خاطر نشان کرد: در راستاي ساماندهي روز بازارها، کارشناسان اين سازمان به همراه هيات امناي بازار و نيروي انتظامي در تمام ساعات برپايي و فعاليت روزبازارها در آنها حضور فعال دارند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط